پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پندهای شیطان

 روزی شیطان نزد حضت موسی امد و گفت : تو پیامبر خدایی و من از مخلوقات گنهکارم می خواهم توبه کنم تو از خدا بخاه تا توبه ام را بپذیرد.

موسی پذیرفت و برای او دعا کرد خداوند فرمود ای موسی شفاعت تو را در حق او می پذیرم و به او بگو بر سر قبر حضرت ادم سجده کند تا توبه اش را بپذیرم.

شیطان گفت : من بر ادم وقتی مه زنده بود سجده نکردم اینک چطور بر سر قبر او سجده کنم هرگز چنین کاری را نخواهم کرد.

انگاه گفت ای موسی تو بخاطر اینکه شفاعت مرا نزد خدا نمودی حقی بر گردن من پیدا کردی به تو نصیحت میکنم که در سه جا به یاد من باش تا هلاک مشوی :

۱- وقتی غضب کردی مرا یاد کن و بترس که روح من در ان زمان در قلب تو و چشم من در چشم تو باشد.

۲- در جنگها به یاد من باش زیرا در ان هنگام من رزمندگان را به یاد زن و بچه و خویشان و اقوام می اندازم تا پشت به جبهه کرده و فرار کنند.

۳- با زن نامحرم در یک جا منشین که من بین تو و او وسوسه خواهم نمود. 

نفس در اسارت شیطان - ص ۱۶۴

 

نظرات 5 + ارسال نظر
روح الله شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://roohollahtehrani.blogfa.com/

بنام خدا
سلام علیکم
حال شما؟
شهادت امام جعفر صادق علیه السلام را تسلیت میگویم
ان شاالله که با عمل نمودن به احادیث از پیروان واقعی آن امام همام باشیم
@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@
@@@@@
@@@@
@@@
@@
@

قالَ الصادِقُ (علیه السلام) فى حَدیث : اِنَّ مَلَکَ الْمَوْتِ یَدْفَعُ الشَّیْطانَ عَنِ الْمُحافِظِ عَلَى الصَلوةِ وَ یُلَقِّنُهُ شَهادَةَ اَنْ لا اِلهَ اِلاَ اللهُ وَ اَنَّ مُحَمَداً رَسُولُ اللهِ فى تِلْکَ الْحالَةِ الْعَظیمَةِ(4) .

امام صادق (علیه السلام) در روایتى فرمودند : ملک الموت به هنگام قبض روح ، شیطان را از آن که بر نمازش محافظت داشته دفع مى کند تا نتواند به مسافر باایمان جهان آخرت ضرر برساند و در آن حالت هولناک ، شهادت به توحید و رسالت را به او تلقین مى کند

@
@@
@@@
@@@@
@@@@@
@@@@@@
@@@@@@@
@@@@@@@@
@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@
مهدوی باشید
یا مهدی فاطمه

سیده نجیبه شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.sabalan23.blogfa.com

یا ابا صالح المهدی (عج)

بارانی ترین روزها

در غربت نگاه تو

و سیراب شدن زمین از عطش

درپی یک حادثه
در خلوتی با خدا

در خیس شدنی دلچسب و ...

شعر گفتن در هوای تو امید با تو بودن

پاک شدن زمین با قطره های باران

وتنها چیزی که کم است ،

آفتاب جمال توست و قدوم مبارکت

که تا صاف شود این هوای بارانی.
سلام خوبی
ممنون که به من سر زدید
ساقی کربلا یاور شما باد.

نگار شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.goldenlove.mihanblog.com/

سلام
ممنون که اومدی
موفق باشی
التماس دعا
منتظرت هستم

ثمره یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ http://qaribestan.persianblog.com

سلام.قشنگ نوشتی.ممنون که بهم سر زدی.بازم بیا.یا علی

محمود یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ http://solouk.ir

اعوذ بالله من همزات الشیطان!

من که فراموشت نکردم شما فراموش کردی که آدرس لینک رو اشتباه میذاری دی:

پ.ن التماس دعا
solouk.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد