پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

یا معز المومنین

 

خودت میدونی با نسیمه نفس تو جون میگیرم

از دست عشقت نمیدونم که بمونم یا بمیرم

قربت و بی کسی امون نمیده

تو رو کیچ کس به من نشون نمیده

منو کشتی ولی بدون که دلم تا اقاشو نبینه جون نمیده

دیگه بیا...

کجا رو بگردم منه جون بسر

تو بیا و منو با خودت ببر

قراره ما باشه لحظه سفر ... آبرو بخر

تویی که خدا معلومه تو چشات

تویی که صفا میباره از صفات

تویی که عسل میچکه از لبات

           جون من فدات
نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://mantoyehparvaz.persianblog.com

سلام گلم ... [گل]
بیا ببین خورشید چه مظلومانه نارنجی غروبش را نثار قلب بی ستاره ام کرده ؟
هنوز آنجا خبرهائی است !
هنوز هم کسی بی صدا بر روی برگ ها قدم میزند !
هنوز هم کسی بی چتر زیر باران نام تو را با قطره ها هم آوا می شود !
و هنوز هم قاصدک هایی آن سوی نگاه تو پرواز می کنند ...
ببخش مدتی بود که نبودم و نتونستم بهت سر بزنم و بازهم باید مدتی برم ...[عینک]
آپ کردم ، خوشحال میشم بیای .
منتظرتم ...[گل]

مهدی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام
وبلاگ زیبایی داری.حتما همه مطالبش رو می خونم
مرسی

بنفشه یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام آقا علیرضا
میدونی وقتی گفتی وبلاگ جالبی دارم فکر کردم وبلاگ تو هم یه چیزی تو مایه های وبلاگ منه ولی وقتی صدای اون نوحه رو شنیدم یه جوری شدم حالمو امروز عوض کردی میدونی حتما کلی ثواب بردی
امیدوارم موفق باشی

بنفشه یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.ziba2.blogfa.com

بازم بهم سر بزن

سیده حمیده چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ http://unrivalled.blogfa.com





انتظار. با هر صدای پا سرم را بلند می کنم :اوست ! الان می آید! خودم را مرتب می کنم بلند می شوم تا در را



برایت باز کنم ولی صدای پا با صدای باران می آمیزد وتمام می شود ! باران هم تمام می شود . من هنوز پشت پنجره منتظر



توام . قاصدکی پشت پنجره ایستاده ، پنجره را برایش باز می کنم : حتماً تو روانۀ خانمان کردی! می آید تو سرفه



می کند ، گویا باران با قاصدک نمی سازد سرفه می کند ، توی دستم میمیرد ومن توی یک گلدان خاکش می کنم واین



هزارمین قاصدکی ست که زیر خاک ها پنهان می شود...

سلام خوبی


دختر آریایی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام....
راستش از آهنگ وبلاگت خیلی خوشم اومد ... مطمئنا مطالب وبلاگتم اید خوب و به درد بخور باشن ... میخونمشون ...
خواستم اول بیام جواب سلامتو بدم ....

فعلا..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد