پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

قاتل شیطان کیست؟

 

در روایت دیگری وارد شده که : شیطان به مرگ طبیعی از دنیا نمیرود  بلکه او را میکشند و در اخر الزمان کشته میشود حال چه کسی و چگونه او را میکشد اختلاف است.

بعضی روایات میگویند وقتی امام زمان می اید او را میکشد امام صادق (ع) میفرمایید : وقتی قائم ما قیام میکند می اید در مسجد کوفه شیطان هم می اید و به زانو در مقابل ان حضت در می اید و میگوید وای از این روز سختی که در کمین من است . در این زمان امام زمان مو های جلو پیشانی او را میگیرد و ان ملعون را گردن میزند.

در بعضی روایات وارد شده که حضرت رسول کشنده شیطان است

امام صادق (ع) فرمودند: در زمان رجعت روی صخره بیت المقدس به دست حضرت رسول کشته و ضبح میشود.

نیز عبد الکریم خسروی می گوید از امام صادق شنیدم که فرمودند (( وقتی شیطان گفت خدایا مرا مهلت ده تا روز قیامت خداوند قبول نکرد و در جواب ان ملعون فرمود : تو را مهلت میدهم وقت معلوم و مراد از ان وقت هنگام رجعت امیر المومنین (ع) به دنیا است .

عبد الکریم گوید از ان حضرت پررسیدند ایا بر ان حضرت رجعتی است فرمودند بلی هیچ امامی نیست مگر در وقت رجعت ان امام مومن و کافر اهل زمانش با او بر میگردند تا مومنان را بر کافران پیروز گرداند .

وقتی امیر المومنین با اصحاب خود رجوع نمایند شیطان هم با لشگر حاضر شوند و وعده گاه جنگ انها در زمین روحا که که از زمینهای فرات و در نزدیکی کوفه است میباشد.

پس این دو لشگر میجنگند به طوری که تا ان زمان چنان کشتاری انجام نشده باشد  انگاه امام صادق فرمود گویا اصحاب امیر المومنین را میبینم که به پشت برگشته اند و از شدت سختی جنگ صد قدم به عقب رفته اند و گویا انها را نگاه میکنم که پای بعضی از انها در اب فرات رفته است

در این هنگام ملائکه خشم الهی از پشت ابها فرود ایند و جنگ به حضرت رسول واگذار میشود در حالی که ان حضرت در جلوی لشگر حربه از نور در دست مبارک ایشان است چون شیطان نگاهش به ان حضرت بیفتد پشت کرده و بگریزد وقتی یاران او فرار او را میبینند میگویند کجا میروی و حال انکه تو امروز بر انها قالبی او در جواب انان میگوید من میبینم انچه را شما نمیبینید من از خداوند عالمیان میترسم .

در این هنگام حضرت رسول به او حمله میکند و ضربتی بین دو کتف او میزند که به همان ضربه نابود میشود و لشگرش نیز هلاک خواهد شد .

بعد از هلاکت شیطان و یارانش خداوند عالمیان پرستش میشود در حالی که برای او شریکی نیست و در ان روز عبادات همه جن و انس خالصانه است انگاه امیر المومنین در زمین چهل و چهار هزار سال پادشاهی میکند و عمرها طولانی میگردد به طوری که از هر انسانی هزار اولاد بوجود می اید
نظرات 2 + ارسال نظر
سعید جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.ma-ra-bass.blogsky.com/

ممنون از اینکه به من سر زدی
انشاءالله بیشتر با هم آشنا شیم

بت شکن یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ http://tears-of-earth.blogsky.com/

آیات ۱۰ تا ۱۲ سوره ۱۲ کتاب مکاشفه در مورد همین مطلبی است که نوشتید.
این جنگ با شیطان (در واقع انسانهای شیطانی) در هنگامی خواهد بود که از آسمان به نام حضرت قائم ندا داده میشود و اعلام میشود که پایان کار ستمگران فرا رسیده (البته احادیث در مورد محتوای این پیام آسمانی وجود دارد)
این وعده خداوند است و خداوند خلف وعده نمیکند اگر چه به نظر ما دیر انجام یابد.
این هم متن کتاب مکاشفه (کلمات داخل پرانتز توسط من اضافه شده اند):
۱۰ - آنگاه در آسمان صدایی بلند شنیدم که اعلام می کرد : «زمان نجات و قدرت و سلطنت خداوند و حکومت برحق "مسیح" او (حضرت قائم) رسیده است! چون مدعی برادران ما که روز و شب در پیشگاه خدای ما به برادران ما (اهل بیت پیامبر) دروغ می بست ، سقوط کرد.
۱۱ - برادران ما (حضرت علی و کسانی که رجعت میکنند) با خون بره (حضرت امام حسین که بیگناه و مظلومانه سربریده شد) و با بیان حقیقت، او را سرکوب کردند .
ایشان جانشان را دیغ نداشتند بلکه آن را در راه خدمت به خداوند نثار کردند.
۱۲ - پس ای آسمانها شادی کنید ! ای ساکنان آسمان شاد باشید! اما وای به روزگار شما ای اهالی زمین (دنیاپرستها) ، زیرا شیطان با خشم زیاد به سراغ شما آمده است، زیرا می داند که فرصت زیادی ندارد. (زیرا به زودی توسط حضرت قائم سرش از تنش جدا خواهد شد )›

البته این کتاب جزء کتابهای مسیحیان و صهیونیستها است ولی همه پیشگوییها مربوط به حضرت محمد و اهل بیت او هستند تا به آخر دنیا.

احادیث در مورد آخرالزمان بسیار زیاده و گاهی هم انسان دچار اشتباه میشود (مثلاً در مورد اینکه حضرت مهدی شیطان را میکشد یا پیامبر) .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد