پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

خدا

                      آهسته تراز بال زدن سنجاقک ها

خدایا تو این وقت شب،ایستاده ام زیر آسمان تو،که عکس سوسوی ستاره هاش توی

 

دریای چشام افتاده. دودل بودم که بیام یانه. یه دلم رو گذاشتم اون پایین،پایین ،پایین.

 

اما اون یکی دلم رو که مهرش کردند برای ورود به حریم کبریائیت گرفتم لابه لای

 

انگشتانم می بینی تپش تند ویکنواختش رو؟

 

ای عزیز من ،حالا ایستاده ام اینجا زیرآسمون زیبای تو و می دونم حتی اگرآهسته تر

 

از بال زدن سنجاقک ها ازته دلم به تو سلام کنم می شنوی که جوابمو بدی وهمین

 

برای من

 

 کافیه. حالا بذار آغاز کنم مثنوی گریستن رو. بذار بگم اون پایین وقتی یک قدم از تو

 

فاصله می گیرم چقدر زود گلدون احساسم زرد وپژمرده می شه. خشک می شه . برگهاش

 

می ریزه. بذار اعتراف کنم به درازی اون روزهایی که بین چشمهای من ونم نم دلگیر

 

بارونت فاصله می افتاد بذار اعتراف کنم به روزهایی که ازسجاده سبزتوفاصله

 

می گرفتم.

 

بذاراعتراف کنم به اون روزهایی که خواب غفلت نمی گذاشت که با تو بگم. خدایا

 

به درگاهت آمده ام وفقروبی نوائیم رانزد توآورده ام. بیش از آنچه به طاعت خود

 

 امیدوار باشم به آمرزش تو امید بسته ام .چرا که آمرزش ومهربانی توازگناهان من

 

بیشتر است. ای عزیز من!ای مهربان من!ای خدای خوب من! حالا نگاه کن به دست

 

تمنائی که قلب شکسته ام روبه تو پیش کش می کند. خداجون من به تو محتاجم.

 

                             

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ http://mantoyehparvaz.persianblog.com

سلام گلم [گل]
خوبی ؟ [گل]
آپ کردم ... بیا و خوشحالم کن [قلب][گل][خجالت]
و در آخر پشت تلخ ترین نگاهی که دیده ای تمام شدم
اشک شدم و چکیدم بر گونه ای که روزی
نقره ای ترین بوسه ها را کشف کرده بود ...
و حال تنها از بوسه ها بوی مرگ و خیانت می پیچد در فضای دود آلود هوس ...
پس کو بیشه ؟ کجاست آن همه رویا ؟
منتظرتم یار مهربونم ... [گل]

برادر محمود جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ق.ظ http://solouk.ir

سلام...
خوشبحالت این روزا خیلی کم پیدا میشه که اینطور با خدا حرف بزنه.....دلامون خیلی خراب شده....

راستی خیمه محبان دیگه تعطیل شد خواستی میتونی اینجا بیای
solouk.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد