پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

عطر مناجات

ریزد ز درج کلک من رخشنده گوهر

 

در نعمت مولا حضرت موسی بن جعفر

 

آن مقتدا کز رخ او وام گیرند

 

نور وجود خویش را خورشیدو اختر

 

والا امامی کز شعف می گستراند

 

در آستانش جبرئیل از شوق شهپر

 

عرش امامت را فروغ هفتمین است

 

در عرصه ایثار و جهدو استقامت

 

زندان دژخیمان را گردید سنگر

 

با آنکه دستش بسته بر زنجیر کین بود

 

داد از جهاد خویش براسلام زیور

 

از عطر جاری در مناجاتش به زندان

 

شد لاله های باغ آزادی معطر

 

یعقوب وار از پرده دل ناله ها کن

 

بر یوسف زندانی زهرای اطهر

 

کنج قفس در آتش بیداد دشمن

 

پروانه گلزار حق جان داد آخر

 

از داغ اوخون گشت چون قلب دو عالم

 

باید به سوگش خون رود از دیده یکسر

 

25 رجب المرجب سالروز شهادت اسوه پرهیزکاران حضرت امام موسی کاظم

 

می باشد این غم و اندوه را به همه مسلمانان و به محضر حضرت مهدی(عج)تسلیت

 

عرض می کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری منم دلم نیومد که نظر نداده برم
اگه دوست داشتی یه سری هم به من بزن
تا به هم لینک بدیم
امیر

سیده حمیده چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام
خیلی خوب می نویسین همشون عالی هستند
پروردگارا به من آرامش ده تا بپپپپذیرم انچه را که
نمی توانم بپذیرم دلیری ده تا تغییر دهم انچه را که می توانم
تغییر دهم
بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم
مرا فهم ده تا متوق نباشم که دنیا و مردم ان مطابق میل من رفتار کنند
موفق باشی
یا علی

امیر پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com

سلام
دمت گرم که به ما یه سری زدی من لینکتو گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد