پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

کیست خدای دلبری

             از کوچیکیم تا به حالا سرو پا احساسم من

                   تمام عالم میدونن هلاک عباسم من

وقتی که چشمام روی هم بسته میشه

                                          وقتی دلم از زمونه خسته میشه

چشمام دریا میکنم عقده هام وا میکنم

                                          یاد قدیما میکنم  یادش بخیر

با بچه های کوچمون با چادرای مادرامون

                                     کوشه یک پیاده رو یاد محرم کرده بودیم

همه پیراهن مشکی به تن 

                              سینه و زنجیر میزدند یه قلب کوچیک توسینه

مست و خرایدار حسین نوشته بود رو پرچما  

                 
عباس علمدار حسین

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر کوچک یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:39 ب.ظ http://zamzam69.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنونم از اینکه سری هم به وبلاگ بنده حقیر زنید. شما مطالب و شعری های قشنگی دارید اما باید یه دستی ه روی قالب وبلاگتون بکشید. ادرس ایمیلتونو تو وبم بزارید تا براتون یه چند تا کد برای قالب وبلاگتون بزارم.خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد