پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

پرچمدار عشق

یا اباالفضل العباس

عشق

دلی که مست خراب                            دلی که در اضطراب

کام دلش تشنه                                  تشنه یک جام شراب

قصه محبوبش همینه                           تو خواب رویاش می بینه

یکی بود یکی نبود                               بجز اون پهلوونی که من میگم

جون هر چی مردی مردی نبود                همه بود نبودش

تمومی تارو پودش                              تموم بود نبودش

به گوشم میرسید                              از عمق وجودش که

حسین یارمن                                    دین من مذهب و آیین من

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عسلم پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ق.ظ

دیدیم کسی نظر نداده گفتم من مرام بزارم
تبریک بگم عزیز
آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد